dilluns, 19 d’octubre del 2009

Setmana aprofitosa

Hola a tots!

Des de que em començat el curs, per a mi i a mode individual, ha estat la setmana de seminari més profitosa i interessant. Dic això per què crec que la meva meta és arribar al grau de perfecció més elevat dins el món educatiu dels mestres de primària, i aquesta setmana he aconseguit pujar un esglaó més dins dels centenars que encara em queden, ja que m'ha tocat llegir en veu alta (per tant adonar-me d'errors) i fer la tutoria individualitzada (qüestions i incerteses).

Per portar a terme la lectura en veu alta davant els meus companys de seminari, vaig escollir el primer llibre de l'exitosa trilogia d'en Stieg Larsson anomenat "Els homes que no estimaven a les dones". Vaig citar un fragment del pròleg, ja que crec que era prou encisador per el fet que descriu l'important flor del protagonista.
Fent un parèntesis i allunyant-me un moment del relat del succés, crec que quests fragments escollits personalment per cadascú on després seran reproduïts a classe en veu alta, no s'han d'haver treballat en augment a casa, doncs, alhora d'efectuar-l'ho a classe no es fa en naturalitat i per tant els errors que normalment comets no sorgeixen, i l'objectiu no és aquest, sinó el contrari, llegir per què els errors que surten sols que són els més usuals poder amb l'ajuda de l'Imma adonar-nos-en i tractar-los.
En el meu cas va ser així. Tan sols m'ho vaig llegir un cop, i crec que a l'hora de posar-ho en escena va sortir prou bé. Encara que que tinc problemes al pronunciar la "ll" i la "j", on suposo que l'arrel d'aquest problema està en la utilització quotidiana que tinc del castellà i, per tant, no tinc la referència ideal del so en qüestió
Un cop esmentat el cas de la lectura en veu alta on faré tot el possible per perfeccionar, passaré a l'altre apartat, el de la tutoria individualitzada.

En primer lloc esmentar que s'agraeix aquest tracte “made in Blanquerna” tan personalitzat, on dubto que les altres universitats es porti a terme.
Les tutories són un moment íntim on pots parlar amb el tutor de les inquietuds normals al encetar aquesta nova etapa en la vida, a més a més, intercanvies punts de vista per l'automillora.
L'eix de la conversa amb l'Imma va ser el català, assignatura que tindrem el semestre que ve, de la qual estic preocupat a causa de la pobre nota que vaig treure a la proba de nivell.

Fins aquí el més rellevant d'aquesta setmana a l'hora de seminari.
Salutacions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada