diumenge, 25 d’octubre del 2009

Tarda de simbolisme creatiu (20-10-09)


Hola a tothom!

Avui a classe de COED de PG, em creat dins l'aula una galeria d'art amb imatges simbòliques dels companys. Tot això s'ha produït per dur a terme l'exercici plantejat per l'Imma, titulat : Qui ets tu?, dins de l'apartat models de descripció.
Aquest exercici consisteix en portar una imatge d'alguna cosa o tret característic d'algun company.
Ha de ser en tamany DinA-4 amb el seu pertinent titul a peu de pàgina. Doncs, hem de fer una promoció oral d'ella a partir de les raons per les quals em escollit aquesta original imatge.

Va ser molt interessant, ja que des de un perfil objectiu et posaves en el pensament de l'autor i et donaves compte de punts de vista descriptius que mai t'hauries imaginat.

La classe va ser molt amena perquè tothom participava i podia dir la seva opinió dins d'una atmosfera amigable que es va crear.

Tot seguit està la meva descripció en forma de poesia basada en els simpatics mitjons de l'Amanda. ;)

"La companya que descriuré
i aqui una pista us he donat,
és un any més gran que jo
i una carrera ja ha acabat.

Promocionar-la és molt fàcil,
i més amb aquests mitjons tan molons.
I si li sumem el somriure bonic i fràgil
ens farà caure rodons.

És llesta i sincera,
com poca gent en aquest món.
També un xic tímida i discreta,
però mai li falta l'humor.

Per acabar, que ja se'ns fa tard,
dir que espero que el poema no us causi mal sons,
encara que estic convençut que ella no els tindrà
perquè és tan tendre com els seus mitjons"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada