dimecres, 30 de desembre del 2009

Intervenció síntesi



Hola,

Un cop finalitzada l'assignatura de GITIC, haig de dir que em quedo amb sensacions molt grates, ja que des de el primer dia ho vaig veure com un repte i, a hores d'ara, crec que l'he superat amb claredat (millor no dir que el blat està dins del sac i ben lligat, ja que encara falta passar els exàmens).
Parlo de repte, ja que em considerava com una d'aquelles persones un pèl distanciades i alienes a aquest món tecnològic. Doncs els meus màxims triomfs eren enviar correus i instal•lar-me el MSN.

Quant van començar les classes de GITIC, ràpidament vaig veure dues opcions, em posava les piles o poc a poc l'assignatura m'aniria menjant. Llavors, em vaig posar seriós en aquest tema, sabent que això és el futur i, com un bon mestre ho haig de dominar.

Poc a poc, pràctica a pràctica, he comprovat que aquest món de les TIC no té secrets. És posar-s'hi i, a base d'intents i anant experimentant es pot aprendre tot. I així ha estat, ja que totes les pràctiques crec que estan força correctes.

Cal dir, que el veritable triomf no ha estat fer totes les pràctiques, sinó el haver-me considerat un usuari més de les TIC, on abans ho veia molt llunyà i confús.

En el bloc es pot apreciar totes les pràctiques, les quals m'han aportat algún coneixement nou i útil. A més a més, he fet unes quantes intervencions per iniciativa pròpia, doncs creia que era oportú esmentar-ho en el bloc.

Les intervencions que vull destacar, (poso els links a continuació), són per un costat la del Cibernàrium i la Web 2.0 i, la conferència de l'Anna Perez, doncs crec que són bàsiques per formar-nos com a mestres tenint en compta les competències en que se'ns demanara en un futur
I per altre costat, he escollit mostrar la pràctica de l'anàlisi del anunci, ja que apart de ser amena i força interessant, em va fer entendre el poder que té els mitjans i masses sobre nosaltres.

- Cibernaàrium i la web 2.0.

-Conferència Anna Perez.

- Anàlisi anunci.

Fins la propera blog, molt de gust!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada